wtorek, 19 kwietnia 2011

STAND UP! JAPAN - przedmioty podarowane przez the GazettE

W dniu 02.04.2011 była akcja STAND UP! JAPAN, konkretnie to impreza charytatywna organizowana przez T.M. Revolution (Takanori Nishikawa) na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi, które nawiedziło Japonię 11 marca 2011 roku. Jak już zapewne wiecie Ruki uczestniczył w tym wydarzeniu i wystawił na aukcję swoją marynarkę z koncertu w Yokohama Arena, koszulę z koncertu w Saitama Super Arena, kurtkę z koncertu ABYSS, dwie pary okularów przeciwsłonecznych i pierścionek.

Dzisiaj gdy weszłam na stronę STAND UP! JAPAN zauważyłam, ze aukcja została wzbogacona przez każdego członka the GazettE, każdy dodał coś od siebie. Reita bardzo mnie zaskoczył, na aukcje wystawił swoje bokserki.
No dobrze, oto lista przedmiotów GazettE oddanych na aukcje:

RUKI

 *Kliknij na zdjęcie aby powiększyć*
Opis przedmiotów: Trzy sztuki odzieży z koncertów, dwie pary okularów przeciwsłonecznych i pierścionek.
URUHA
 *Kliknij na zdjęcie aby powiększyć*
Opis przedmiotów: Ubranie noszące z bisu na żywo. 

AOI
 *Kliknij na zdjęcie aby powiększyć*
Opis przedmiotów: Trzy sztuki odzieży z występu na żywo i dwie pary okularów przeciwsłonecznych. Żakiet z występu w Tokyo Dome, który odbył się 26/12/2011 oraz plakat z autografem.

REITA
  *Kliknij na zdjęcie aby powiększyć*
Opis przedmiotów:
Ulubiona skórzana kurtka i bokserki Reity "Ride with the ROCKERS" (co do seksownych bokserów Reity to nie jestem pewna czy są na sprzedaż, Reita pisał na swoim blogu że jego bielizna nie jest na sprzedaż choć jego bokserki są wystawione na aukcji wiec już sama nie wiem)

KAI
 *Kliknij na zdjęcie aby powiększyć*
 Opis przedmiotów: DW werbel używany wielokrotnie i do tego etui wraz z autografem.

Przedmioty będą dostępne przez 7 dni. Dla tych którzy są zainteresowani aukcją zapraszam tutaj.

16 komentarzy:

  1. Chętnie kupiłabym te bokserki xD
    a koszula Rukiego.. ah.. *-* nie dość że taka cudowna to jeszcze sam fakt że on ją miał na sobie podczas koncertu wprawia mnie w obłęd *-* <33
    Ja chce wszystko ! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. YEAH.! Też bym chciała bokserki Rei'a. *___*
    I zgadzam się z anonimowym, ta koszula Ruksa jest cudowna. <3 A najchętniej to całego Rukiego kupiłabym i tyle. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. o właśnie, szkoda że nie wystawił samego siebie na sprzedaż xD chociaż znając fanki ( czyli nas ) to by tego nie przeżył xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale o czym my marzymy.. na bokserki nas nie stać a Ruksa chcemy : <

    OdpowiedzUsuń
  5. To złożymy się. ! Ahh, fajnie czasem pomarzyć. 8DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jakimś cudem ktoś by stąd coś kupić to prosze dacie mi powąchać? Pewnie przesło ich słodkim zapachem xD zapach Rukiego.... <3 nigdy nie wąchałam ale musi być cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sorki za literówki

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku śmiałam się z tej bielizny ^^
    A jeśli Reita był tak podekscytowany koncertem że spuścił się w bokserki O.O ? ciekawi mnie czy były one prane, bo jeśli nie to są bardzo wartościowe *_* i zapewne nie jedna fanka by się zabiła dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chryste ubranie Uru jest cudne to już nie chodzi o to że on to nosił, ale jest po prostu ekstra ^^
    Jak bym mogła to tez bym chętnie coś Gazett'owego zakupiła xP ale cóż mogę pomarzyć o żakiecie Aoi'a ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeliczyłam kwotę z jenów na złotówki i cena zwaliła mnie z nóg ; /
    Uruha: 4989.34 zł
    Aoi: 5154.55 zł
    Kai: 4526.75 zł
    Ruki: 10936.09 zł O.o !!!
    Reita: 4989.34 zł
    Oczywiście kwota jest ciągle w ruchu. Ech, to nie fair. Ale liczy się pomoc dla Japonii, więc oby cena była jak najwyższa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o.O ? te kwoty są straszne

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha xDD ah ten Ruki, zawsze kase wyciągnie xD <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli Reita tak napisał, to oznacza iż te boksreki nie są jego, a po prostu firmowe z ich marki BLACK MORALE, więc nie są używane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę mnie zatkało widok bokserek Reity, no ale cóż dla nie jednej fanki to marzenie życia. Ale koszula Rukiego i strój Uruhy nawet pomojając fakt, że oni to nosili jest świetne. Gdybym była teraz tam i miała taką kase od razu bym kupiła, ale pech, brak funduszy i mieszkanie w Polsce. Bo z tego co zrozumiałam nie importują do innych krajów. Mogli wrzucić na ebay, tak jak Miyavi wrzucił swoją gitarę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ruki jeszcze będzie moim mężem, ja Wam to mówie.

    OdpowiedzUsuń