niedziela, 24 kwietnia 2011

JpopAsia Music Awards 2010 - wyniki

Mam zaszczyt ogłosić, że the GazettE wygrali we wszystkich sześciu kategoriach, w których byli nominowani !!!

Są to:

-Favourite artist /band

-Best rocking PV 2010 – 'SHIVER'

-Best single 2010 – 'PLEDGE' (trzecie miejsce zajął singiel 'Red')

-Best rockband

-Best rock act

-Most promising artist/band

Aby zobaczyć wyniki na JpopAsia kliknij tutaj ^^

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy znaleźli czas, żeby zagłosować na the GazettE ;3

12 komentarzy:

  1. Czyż to nie było oczywiste ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdziwiłabym się, gdyby NIE wygrali.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tak.. popieram komentarz wyżej ^.^
    Wesołych Świąt Dziewczyny ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. GazeRock is not dead!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie na darmo na nich codziennie głosowałam :D Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczeniem to nie bylo, ale zaciesz pojawil sie na mojej twarzy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. To, że wygrali mnie nie zaskoczyło. To, że wygrali we wszystkich kategoriach , w których byli nominowani to było miłe zaskoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W internecie ponoć pojawił się comment do Vortex, ale nie mogę go nigdzie znaleźć ._. Macie może jakiś link?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak one to znajdą to będą wielkie *.* Ja przeszukałam chyba pół internetu i.... Doszczętnie usuneli te Video T__T

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak, tak! < 3
    Głosowałam nieustannie i opłacało się. Cieszę się z tego niezmiernie. Lovely. ^__^

    OdpowiedzUsuń
  11. hah nie dziwie się. Szkoda że się dowiedziałam o tym dopiero po wynikach xD za krótko w tym siedze.
    Ale gratulacje dla naszych Gazeciaków !

    OdpowiedzUsuń