wtorek, 26 kwietnia 2011

Aukcje zakończone

W związku z tym, że dzisiaj zakończyły się aukcje z rzeczami chłopaków z the GazettE mam dla was ostateczne ceny za jakie zostały wylicytowane ^^

Uwaga!
Przed spojrzeniem na te liczby upewnij się, że masz mocne nerwy i nie spadniesz z krzesła xDD

Ruki - 853000 JPN (ok. 28144,74 PLN)

Uruha - 357000 JPN (ok. 11779,22 PLN)

Aoi - 329000 JPN (ok. 10855,36 PLN)

Reita - 352000 JPN (ok. 11614,24 PLN)

Kai - 453000 JPN (ok. 14946,74 PLN)

*liczone zgodnie ze średnim kursem, notowania z dnia 26.04.2011

Gratuluje zwycięzcom aukcji (i oczywiście im zazdroszczę xP). Miejmy nadzieję, że te osoby będą dbały o cenne rzeczy the GazettE ;3

10 komentarzy:

  1. przez mysl przeszlo mi tylko jedno
    o k*rwa... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O Aż mi długopis wypadł z ust. Ale cóż, można było się tego spodziewać ^ ^" Dobrze, że tyle zebrali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah to wygląda jakby to nasze Gazetki zostały sprzedane, a nie ich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholera jasna skąd Ci ludzie mają tyle kasy Chryste xD Ale idzie na szczytny cel więc co mnie to xD

    OdpowiedzUsuń
  5. o fuck -.- i nie zdążyłam w totka zagrać xd
    heh dlaczego nie dziwi mnie fakt że mój ukochany Rukson ściągnął najwięcej kasy xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem nawet przeczytac tych liczb...

    OdpowiedzUsuń
  7. oplułam monitor, fajnie. =-=' no, ale idzie na szczytny cel, więc fajnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. zareagowalam podobnie jak moi poprzednicy... O.o

    OdpowiedzUsuń