sobota, 2 kwietnia 2011

Ruki w STAND UP! JAPAN


Dzisiaj Ruki uczestniczył w programie poświęconym akcji STAND UP! JAPAN, której organizatorem jest Nishikawa Takanori znany także jako T.M.Revolution ^.^

Ruki wystawił na aukcję marynarkę z encore z koncertu w Yokohama Arena, koszulę z encore w Saitama Super Arena, kurtkę z ich najnowszego konceptu 'ABYSS', dwie pary okularów przeciwsłonecznych i pierścionek. Aoi za to ofiarował marynarkę z encore w Tokyo Dome oraz zdjęcie z autografem ;3

Jeśli macie wystarczająco funduszy, to zapraszam do aukcji, która rozpocznie się w ten poniedziałek.
Przedmioty do licytacji pojawią się tutaj.

Zachęcam także do obejrzenia fragmentu programu z Ruki'm *.*


7 komentarzy:

  1. Ja będę licytować. Coś od Korniszonka, jeszcze nie wiem co, ale się będę starać. XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ....Ja nie mogę,nie wierze , :):) 0.0
    ja tą koszulę szyłem sobie sam , wszystko zrobię żeby móc ją dostać....ale to nie możliwe gubię się na tej stronie a tej Jeny mnie przerażają he he he he

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można zassać nameless liberty six guns?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda takiej zajebistej koszuli x.x
    Na Rukim tak ślicznie leżała, a teraz huj wi kto ją będzie miał -,-
    Hah.. Ale to z okularami mnie zabiło, kupił sobie podobne i jest git xD
    Pozdro ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam wczoraj SUJ na żywo i poznałam go od razu jak się pojawił na ekranie, nie udało mu się niestety ukryć pod tymi okularami i kapturem ;D Tak w ogóle to miło z ich strony, że się udzielają charytatywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah.... Nie dość że tacy boscy to jeszcze tacy " pomocni " albo uczynni xD Jedno i to samo Tak czy siak ich kocham ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. przez te okulary widzę Rukiego oczka, ale słodziutkie <3

    OdpowiedzUsuń