sobota, 2 lipca 2011

Zespoły sesyjne na PEACE AND SMILE CARNIVAL 7 DAYS




Wytwórnia PS COMPANY podała nowe informacje dotyczące festiwalu PEACE AND SMILE CARNIVAL 7 DAYS. Będzie on miał miejsce w dniach 11-17 sierpnia w C.C.LEMON HALL. W organizację koncertu zaangażowane będą wszystkie zespoły PS COMPANY. Poza występami każdego z nich, na festiwalu zagrają też zespoły sesyjne, stworzone specjalnie na tę okoliczność. Ich skład będzie następujący:

Dzień 1 i 6:
zespół: HAT-Houkago eh!Σ(゚д゚;) Time-

wokal.: Keiyuh (Kra)
gitara: Kazuki (SCREW)
gitara: masato (SuG)
bas: Rui (SCREW)
perkusja: Nao (Alice Nine)

Dzień 2:
zespół: aoiwithbon:cra-z

wokal i gitara: Aoi (the GazettE)
gitara: Hiroto (Alice Nine)
gitara: Kazuki (SCREW)
bas: Chiyu (SuG)
perkusja: Jin (SCREW)

Dzień 3:
zespół: Shin no hitoride dekirumon

Shin (ViViD)

Dzień 4:
zespół: Carrots (Kyarottsu)

wokal: Ryoga (BORN)
gitara: Taizo (Kra)
gitara: Reno (ViViD)
bas: Yura (Kra)
perkusja: Ko-ki (ViViD)

Dzień 5:
zespół: LU/V

woka: Ruki (the GazettE)
gitara: Hiroto (Alice Nine)
gitara: K (BORN)
bas: Saga (Alice Nine)
perkusja: Ko-ki (ViViD)

Nazwa i skład zespołu sesyjnego, który wystąpi siódmego dnia, jest na razie objęty tajemnicą. Podano jednak informację, że do innej sesyjnej grupy, THE TOKYO HIGH BLACK, dołączą jako muzycy wspomagający Saga (Alice Nine), Reika (D=OUT) oraz Jin (SCREW).

PS COMPANY otworzyło oficjalne konto na Twitterze, aby informować fanów o zmianach w harmonogramie festiwalu oraz przekazywać komentarze muzyków zaangażowanych w to przedsięwzięcie.

credit: JaME

6 komentarzy:

  1. Ciekawe, co zagra LU/V, bo połączenie członków zespołów oshare kei z wokalem visual kei to, bynajmniej dla mnie, zagadka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam nadzieję, że będzie to można obejrzeć w internecie *-* muszę to zobaczyć... <3 świetny pomysł z tymi mieszanymi zespołami.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Eli, BORN nie jest oshare :) Ale faktycznie, Ruki z nimi może brzmieć ciekawie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, wiem, że BORN jest VK, wybaczcie wszyscy ci, którzy poczuli się tym urażeni- gomen!- miałam napisać "z wyjątkiem K", ale nie wiem, czemu tak nie zrobiłam Dx

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu ale jak zobaczyłam na jakiej pozycji jest Aoi to dostałam ataku histerycznego śmiechu XD
    ... nie żebym coś do niego miała bo wręcz go uwielbiam ale to może być dla Aoia ciekawe doświadczenie ^^
    mam nadzieję że przynajmniej jakieś urywki trafią do neta. bardzo chciałabym to zobaczyć... inni z resztą zapewne też XD

    OdpowiedzUsuń
  6. wokal Aoiego jest fajny na yt jest jeden filmik jak śpiewa *.*
    no tak LU/V ciekawi mnie najbardziej, ciężko mi wyobrazić sobie Rukiego w innym składzie ale może być fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń