piątek, 15 lipca 2011

Nowe wydawnictwa !!!

Mam dla was wspaniałą wiadomość ^.^ Wydanie singla REMEMBER THE URGE zostało oficjalnie potwierdzone !! A żeby poprawić wam humor na całe wakacje mam przyjemność ogłosić, że the GazettE wydadzą nowy pełny album TOXIC !!


*REMEMBER THE URGE [31.08.2011]

*zapowiedź PV do REMEMBER THE URGE możecie zobaczyć tutaj (należy wejść w zakładkę NEW SINGLE i zjechać myszką na sam dół)


TOXIC [05.10.2011]


TOUR11「VENOMOUS CELL」

Kolejną dobrą wiadomością( tym razem bardziej dla osób z Japonii) jest nowa trasa TOUR11「VENOMOUS CELL」 ^.^

7 komentarzy:

  1. Odnoszę wrażenie, że chłopakom znudził się już VK T_T... a może to tylko wpływ PSC? Nim przeszli pod ich "skrzydła" (wg. mnie) było lepiej... Może i marudzę, ale na tym PV ja nie widzę Gazeciaków... :( No cóż trzeba poczekać na całość, dopiero wtedy będzie można wydać "werdykt".

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też nie przypominają the GazettE z np. Cassis. W Rukim już któryś raz z kolei zakochałam się na nowo po tym PV *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. widzieliście ich 'new look' ?
    Jak dla mnie jest świetny. Racja, odbiegają od Visual Kei, ale myślę, że wychodzi im to na dobre. Wydają się bardziej męscy i w ogóle.
    Z resztą im są starsi tym lepiej wyglądają. ;)
    Dajmy im spróbować czegoś nowego, przecież to nic złego eksperymentować z własnym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Eli: oni są pod PSC prawie od samiuśkiego początku, od roku 2003, niedługo po dołączeniu Kaia do zespołu. Może chodziło ci o Sony? A co do singla, na razie się nie wypowiadam, póki co średnio, ale zanim ocenię chcę usłyszeć całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znudzeni VK? Oni po prostu dorośli :p To już nie są te dzieciuchy w fioletowych szorcikach (Uruha xD) i jakiś futerkach,jezu. Są w branży od nwm tam ilu...8 lat? Przez tyle czasu wszystko się może zmienić xd Może teraz chcą wyglądać poważniej XD No ale Uruha czasem nadal szaleje z dziwacznymi ciuchami scenicznymi,hehe,tak jak np. podczas Abyss/Lucy. Wy też kiedyś przestaniecie się ubierać tak jak teraz :p Gusta się zmieniają. Gackt też już nie robi z siebie kretyna jak kiedyś,haha.

    (A może oni chcą w końcu wyrwać sobie żonki? Bo ile można być kawalerem xd O ile już ich nie mają, może są mistrzami w ukrywaniu faktów ze swego życia prywatnego?XD Kurde,czemu japońscy paparazzi nie są bardziej dociekliwi i ich trochę nie pośledzą off duty xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, chodziło mi o Sony xD. Tak naprawdę jedyne czego w tym wszystkim żałuję to to, że nie mogę przeżyć na żywo (masło maślane trochę =.=') tych wszystkich starych koncertów. Tak poza tym, to nie bierzcie nigdy moich komentarzy na serio, tym bardziej tych napisanych od razu po przeczytaniu czegoś, bo ja zawsze muszę najpierw pomarudzić xD. Choć, co fakt to fakt, Gazeciaki dorośli, mam nadzieję tylko, że nigdy się nie zestarzeją! XD Jak na razie to idzie im to perfekcyjnie ^_^!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taa.. zgadzam sie, zdecydowanie xD
    A co do piosenki to bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń