środa, 29 grudnia 2010

Black Moral Book - Tokyo Dome pamphlet


Pobierz

credit: rawkstarr23

Nareszcie doczekaliśmy się książeczki ze zdjęciami, którą było można kupić w Tokyo Dome ^.^
Są to zdjęcia z całej trasy THE NAMELESS LIBERTY, porządkowanie ich było naprawdę męczące, gdyż w broszurze znajduje się aż 259 stron O.O
Jest ona podzielona na fotografie przedstawiające każdego członka the GazettE osobno ;3

Mam nadzieje, że docenicie naszą prace i zostawicie jakiś komentarz odnośnie tych zdjęć ^.^

*Zdjęcia z koncertu w Tokyo Dome dodamy, gdy pojawią się dobrej jakości skany z magazynów ;D
Tymczasem zadowólcie się tymi zdjęciami zrobionymi przez kogoś telefonem:
Kliknij tutaj

14 komentarzy:

  1. wszystkie zdjęcia są piękne :) :):)
    a Reita ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reitaaa! jak on słodko płacze *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże, jaki piękny
    Ahh Reita <33

    OdpowiedzUsuń
  4. i... te BlackMoral po prostu niesamowite
    :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże... coś wspaniałego :)

    Kocham was :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslałam, że zobacze Reite bez przepaski ale znowu się zawiodałam :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są świetne *-* dziekuje ;** wasz blog jest naprawdę przydatny :3

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmm....Boski Kai: * <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia są świetne *_* Nawet sobie nie wyobrażacie jaka ja niedoinformowana bym chodziła bez waszego bloga xD.
    Arigato za to, że go prowadzicie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O już są skanowane zdjecia: D Dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne *__*

    Kiki

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Black Moral cholernie podobają mi się chmury. Jako ich fanka, mówię, że są genialne.
    Spodziewałam się lepszych zdjęć po Rukim, ale i tak jestem zadowolona. Wyszedł cudownie jak zawsze.
    Najbardziej podobał mi się Uruha...O matko, jego spojrzenie było bezcenne...A na tych czarno-białych zdjęciach te spineczki...To było cudowne...<3
    Pozytywnie zaskoczył mnie Aoi, w końcu od czasów Before i Decay wygląda bardzo korzystnie! Uwielbiam jego ujęcie z papierosem...Genialne!
    Reita...O matko, on ma najlepsze zdjęcie z całego photobook'a! Tam, gdzie stoi tyłem w białej koszulce i gra na basie, a na dodatek ma maskę szpitalną...To zdjęcie jest najlepsze ze wszystkich...Uwielbiam je...
    Zawiodłam się z Kai'em...Myślałam, że będzie czarno-biała ,,sesja'' z tymi włosami, a tu się okazało, że to taki kucyk doczepiany. Myślałam, że ma te włosy na micro ringi, albo co...Zniszczył mi dzieciństwo, ale zdjęcia i tak były słodkie <3
    Fakt, płaczący Reirei jest genialny...<3

    OdpowiedzUsuń