piątek, 2 grudnia 2011

ARENA37°C December 2011



credit: ledahime

24 komentarze:

  1. Mam pytanie. Czy nie wie ktoś jak mierzą czas w Japonii? Na jednej z japońskich stron zobaczyła, że maja takie godziny: 24.20 do 24.50 a dalej 25.00 26.00 27.00 dalej nie daszlam. Trochę dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej ta druga wersja

    OdpowiedzUsuń
  3. co do godzin to bzdura

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bzdura, nawet na jednym filmiku z Mevem było pokazane, że jest godzina 26:00

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakieś to dziwne. Raczej na całym świecie jest czas 24h tylko może oni maja własny sposób zapisywania go..? Trzeba się zapytać jakiegoś Japończyka ;) Zna ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oni pracują więcej i dłużej niż u nas, dlatego mają taki system godzinny dla ludzi na tej zmianie.

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu dla nich godzina 1 w nocy to godzina 25, 2 w nocy to 26 i tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest oficjalne konto bloga na facebooku?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie, ale zastanawiamy się nad założeniem ^.^ Zrobię ankietę i zdecydujemy ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. JpopAsia Music Awards 2011! Ja już oddalam głosy! :) A wy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanko, chłopacy mają jakiś zastój, że nic się nie dzieje ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ruki i Reita mieli występ w radiu ostatnio. A tak to chyba nic się u nich nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  13. A ode mnie takie pytanie z innej beczki:
    Co sądzicie o ich plakacie z POPCORNU?
    Ja mam dwie uwagi:
    1) Sesja sprzed roku [lepiej było dać takie REMEMBER THE URGE albo chociaż VORTEX...]
    2) Jest zdecydowanie za mały ^^

    Ale cóż, lepiej się cieszyć, z tego co się ma ^^
    Podobno niedługo już będą regularne artykuły o j-music *O*

    OdpowiedzUsuń
  14. z polskim pojęciem to i tak dobrze, że jakiś jest. Ale nie jestem za tym zeby w tej śmiesznej gazecie o nich pisali. Już nie raz tak było i nie wyszło to za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się zastanawiałam, czy przypadkiem jakiegoś zastoju nie złapali, ale zorientowałam się, że przecież są teraz w dość wyczerpującej trasie. XD poza tym, Ruki non-stop pisze o tym na Twitterze.
    ~*~
    Kurcze, chciałabym bardzo pojechać do Areny na finałowy koncert Venomous Cell, ale ... ekhem, powiedzieć, że to niemożliwe to mało. ^^' W oparciu o jeden z najdłuższych wywiadów wnioskuję, że spełni się Ich marzenie, w końcu bardzo chcieli tam wystąpić. :D Oby wszystko poszło zgodnie z planem, żeby żaden nie spadł z sceny i tak dalej... :D
    ~*~
    Plakat z Popcornu chyba widziałam... o ile to ten, o którym myślę... nie podobał mi się. I Ruki miał jego zgięcie na środku twarzy. XD'

    i oczywiście też głosowałam. :D

    shiroi-kokoro.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, no i jeszcze- DVD z finału będzie w kwietniu? *.* bo gdzieś to czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. dopiero w kwietniu T___T

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli czekać do kwietnia :) A pierwszą część trasy VC już zakończyli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jakaś nie na czasie jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Te radio w którym występowali Ruki i Reita nazywa się "all night nippon". Można było ich posłuchać na żywo około 24.00 jakoś. Oczywiście w Japonii :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Merry Christmas! Wesolych.... (^o^ )/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Merii Kurisumasu

    OdpowiedzUsuń
  24. Happy New Year! Co tu tak cicho?

    OdpowiedzUsuń