poniedziałek, 16 maja 2011

CD&DL Data June 2011



credit: kyuugumi-sixguns



11 komentarzy:

  1. moim zdaniem Reita wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no,aoi...przegięli XD

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się. Aoi najlepiej wyglądał (według mnie) w Cassis. Teraz to...niewypał. XD"

    OdpowiedzUsuń
  4. Aoi T_T xD co oni ci zrobili ?! Biedactwo. Mam nadzieję, że za niedługo nie będzie miał tego RÓŻU xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie ciuszki, ale Aoi wyszedł tutaj wyjątkowo okropnie. Poza tym to najlepiej mu było w tych długich, czarnych włoskach jakie miał kiedyś. Reita też średnio mi się podoba. Za to Ruki, Kai i Uruszenty jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a tam ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mina Kaia mnie przerazila xD Ale zgadzam sie 2 ostatnimi opiniami ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak się przyjżeć.... To te zdjęcia są tak ładnie .... " Pogrupowane " xD no wiecie o co chodzi xDD W sensie, że Aoi z Reitą- według niektórych komentarzy wyapdli " nie najlepiej " * no i są na jednej stronie * A ci " Boscy pod każdym względem xD " * na drugiej stronie * Czaicie ? xDDD

    Ogólnie jak dla mnie najlepiej wyszedł Ruki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach.. Ta mina Rukiego.... Kto by nie zemdlał na widok takiej miny ????!!!!

    *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak chodzi o Rukiego : kiedy ten wywiad z udziałem Takanoriego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o Aoiego, no to podzielam opinie innych... Reita (dajcie mu inne ciuchy! xD) dla mnie zawsze największy przystojniacha :]. Ruki, hmm, jakoś tak jak nie Ruki, wg. mnie, tzn. ten makijaż jest zły... Uru... no wreszcie powrót do tradycji! :D A Kai, no cóż, może nie powala, jak kiedyś, ale dla mnie to jego najlepszy image względem tych sprzed paru miechów :)

    OdpowiedzUsuń