sobota, 17 lipca 2010

Wywiad z Neo genesis vol.46

Miałam dodawać tylko zdjęcia, ale naszła mnie chęć na przetłumaczenie krótkiego wywiadu ^.^ Z góry przepraszam, jeśli coś będzie niezrozumiałe, ale to moje pierwsze tłumaczenie i nie mogłam zrozumieć do końca sensu niektórych zdań :(
Będę wdzięczna za komentarze ;3

-Najbardziej oczyszczającą scenerią jest?

Ruki: Widok mojego psa, kiedy śpi.
Uruha:
Poranny widok z mojego balkonu i scena widoczna z miejsca, skąd wychodzę.
Aoi:
Naturalny widok wysokiego nieba z domu moich rodziców.
Reita: Czas, kiedy patrzę w lustro po obudzeniu się rano....żart, mój pokój.
Kai: Całkowicie czyste niebo, pozbawione wilgoci. Tak więc, mogę się czuć uspokojony, tylko raz lub dwa razy w roku.

-Proszę, zdradźcie nam swoje metody uporania się z przeziębieniem.

Ruki: Natychmiast idę do szpitala. ???(In case there is something, I also get myself an IV drip)
Uruha: Kupuję 2 litry Amino Supli, wypijam to i idę spać.
Aoi:
Myślę, że nie złapię przeziębienia, ponieważ nie chcę go złapać.
Reita:
Śpię. Nawet jeśli moja temperatura wynosi 39 ºC, zdecydowanie nie pójdę do szpitala.
Kai:
Jem rzeczy z dużą ilością składników odżywczych.

-Jak myślicie, co jest ważne w życiu?

Ruki: Ambicje.
Uruha:
Pragnienie poprawy samego siebie. Jeśli to pragnienie umrze, jedno jest żywym trupem, wiesz. ( nie mam pojęcia o co chodziło w drugim zdaniu =.=)
Aoi:
Myślenie o tym, jak zarabiać pieniądze. Rzeczy takie jak miłość, jestem zbyt zimny, żeby o nich mówić.
Reita: Kochanie samego siebie.
Kai:
Jestem pewien, że to brzmi oczywiście, ale poczucie wdzięczności.

-Zwierzę, które chcecie spróbować wychować?

Ruki: Chihuahua dokładnie takiego samego koloru, jak Chihuahua, którego mam teraz.
Uruha
: Chcę wychować najmądrzejszego psa na świecie.
Aoi:
Nie potrzebuje żadnego. Opieka nad nim jest czymś nie do pomyślenia dla mnie.
Reita:
Pingwin. To słodkie, jak ślizga się na brzuszku.
Kai:
Kot rasy Munchkin. Jest taki drobny i słodki.

-Muzyka, od jakiej jesteście teraz uzależnieni?


Ruki:
Teraz przeważnie słucham Techno.
Uruha:
To zmienia się zależnie od sytuacji. Cokolwiek uspokaja mnie w moim samochodzie.
Aoi:
Piosenki wybrane na trasę the GazettE. Słucham ich, żeby je sobie przypomnieć.
Reita:
Piosenki, które brzmią jak the Peanuts. Piosenki, które śpiewałem w barze Karaoke, kiedy wychodziłem z moja rodziną.
Kai:
Live DVD Thee Michelle Gun Elephant, które pożyczyłem od Reity.

Proszę nie rozpowszechniać tego tłumaczenia bez mojej zgody!!

4 komentarze:

  1. Kurczę, czasami mnie normalnie powalają swoimi tekstami xD Wywiad naprawdę dobrze przetłumaczony ;] Bynajmniej ja nie mam żadnych zastrzeżeń. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni są naprawdę świetni ^^ . Taa.. i są zabójczy xD. Też nie czepiam się tłumaczenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Błahahaha Reicik zakochany w sobie hahaha!
    Ruki i Techno - szok
    ale jak tu nie kochać kogoś kto jest tak zakochany w swoim pieskuu <3 ;*

    OdpowiedzUsuń